יחסי אמון בין הלקוח לקבלן

פאן רגיש מאוד, בכל האירוע שנקרא "בניית בית פרטי" קשור למערכת היחסים שנרקמת בין הלקוחות לבין מבצע הבנייה. הקבלן, בנוסף להיותו בונה את הבית, מתחבר אל הלקוחות בנקודה רגישה מאוד במהלך חייהם ובאחד הפרויקטים החשובים שלהם, שנקרא "בניית בית".

הפרויקט תמיד מלווה בחששות גדולים, שמתחברים להוצאה הכלכלית הגדולה ביותר, שרוב המשפחות יוציאו בתקופת חייהם. מבחינתנו כחברה קבלנית, אנו מודעים לתהליך ומנסים  ככל יכולתנו, לרכך את האירוע ולהפוך את תהליך הבנייה לחוויה חיובית. מנסיונינו,  והוא רב שנים, התהליך בנוי מיצירת אמון, כבר בתהליך המכירה הראשוני. הצגת נתוני אמת, ללא חלוקה של הבטחות סרק, מוביל למצב בו אנו כחברת בנייה, מסוגלים לעמוד מאחורי כל מילה. כדי להבטיח את הדברים וכדי לא להשאיר נתונים בתחום האפור, נכתב מפרט טכני מלא ומפורט, של כל העבודות והחומרים,  שיהיו חלק מאירוע הבנייה.

בדרך זו ללקוחות וגם לנו יש "תורה כתובה" וכך לא נשכח דבר. החוכמה היא לנסות ולא להשאיר דבר, בתחום האפור, שיכול להתפרש על ידי כל צד באופן שונה. לתהליך ישנו חסכון מבחינת חברת הבנייה והוא שאנו מציגים מראש המחיר הסופי של הפרויקט. רוב הלקוחות מודעים ליתרון הזה ולעבודה שהם יודעים, בתחילת הדרך את המחיר הסופי. לעיתים, ישנם לקוחות שזה נראה להם יקר ופונים לכוונים אחרים וזה בסדר. אנו תמיד אומרים ללקוחות שהבנייה היא " Win Win " וחייבת להיות מובנת וכדאית לשני הצדדים. אנו משוחחים רבות עם לקוחות שנהלו מולנו משא ומתן ולא צלחה דרכנו. רוב התגובות  שאנו מקבלים בסגנון "חבל שלא הקשבנו ובנינו עם אוסטק שמיר. בסופו של דבר המחיר האמיתי ששילמנו, עלה על התקציב שבקשתכם"

העובדה המרשימה והעדות החזקה ביותר, לטיב היחסים שנרקמים בין אוסטק שמיר ולקוחותיה היא, שכ – 50% מלקוחותינו בהווה, הם לקוחות חוזרים, כלומר לקוחות שאני בונים את ביתם השני או עבור בני משפחתם או חברים טובים. נשמח לצרף גם אתכם למשפחת אוסטק שמיר.